sobota, 10 sierpnia 2013

Wiejskie śniadanie w centrum miasta, czyli ciabata z serkiem, pomidorem i bazylią

Od kilku dni obserwowałam proces czerwienienia się mojego pierwszego malinowego pomidorka. Zaopatrzyłam się w kilka sadzonek z malinówkami i rzetelnie, dzień w dzień je podlewałam i wysyłałam dobrą energię ;) Z bazylią zadziałało i z jednej torebki nasion mam teraz z 50 doniczek bujnej bazylii :)

Śniadanie, Drugie śniadanie, ciabata, bazylia, twaróg, pomidor, Włoska kuchnia,
fot. Justyna Wójcik

Składniki:

  • 2 bułeczki ciabaty
  • 250g twarogu (użyłam serka śmietankowego z Rawicza, który bardzo polecam)
  • 1 pomidor (soczysty, najlepiej malinówka)
  • garść listków bazylii
  • sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania

Pomidor kroimy w kosteczkę. Listki bazyli kroimy w paseczki (używam cienkich nożyczek). Mieszamy z twarożkiem (można opcjonalnie dodać łyżkę śmietany, jeśli twarożek jest suchy). Przyprawiamy solą i pieprzem. Ciabatki wrzucamy na chwilę do piekarnika. Kiedy są jeszcze ciepłe smarujemy masełkiem i nakładamy serek. Smacznego! :)


Śniadanie, Drugie śniadanie, ciabata, bazylia, twaróg, pomidor, Włoska kuchnia,
fot. Justyna Wójcik

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...